سقف های کاذب مشبک به دلیل سهولت نصب و جابه جای سقف برای عبور تاسیسات کابل و سیم شبکه برای ساختمان اداری  و تاسیسات لوله کشی فاضلاب برای پارکینگ ها  جایگزین بهتری از سقف های دیگر میباشد.

سقف های مشبک 60*60 با توجه به جنس ها متفرقه مشابه که در بازار زیاد عرضه میشود و باعث هدر رفتن سرمایه کار فرما و عمر کوتاه این سقف ها به همین دلیل در حال حاضر بهترین سقف کاذب موجود در بازار ایران برند کی پلاس کناف ایران میباشد که ضخامت 9.5 میلی متر دارد و برند کی پلاس رو بسته بندی هک شده و با این روش جنس متفرقه از جنس اصلی میشود  تشخیص داد.

نحوه صحیح اجرای سقف کاذب مشبک 60*60

اول از همه قبل از اجرا کیفیت مصالح میباشد از آنجای که برند کناف ایرن (کی پلاس ) بهترین مصالح سقف کاذب هست باید الویت قرار داد.

قبل ازاجرا باید با تراز لیزری کمترین ارتفاع مشخص شود بعد نبشی کوبی رو دیوارها طبق تراز مشخص شده نصب شود بعد از انجام مرحله نبشی کوبی مرحله  مهم نصب ریسمان برای گونیا کردن سقف ها که موقع اجرا دقت نشود به مشکلاتی از قبیل ناگونیای سقف -جانرفتن تایل ها 60*60 – جا نرفتن چراغ ها – کج شدن ریل ها و بهم ریختن سقف بر می خورد.

بعد از درآوردن گونیا اتصالات سپری ها3600 اصلی با سیم مفتول به تیرچه ها اصلی ساختمان با تفنگ مخصوص انجام میشود و مرحله بعد نصب سپری های فرعی 60.120 که برای جاگذاری تایل انجام میشود.