X

سقف کناف

سقف کناف ceiling-2

نمونه کار سقف کاذب کناف

عکس هایی از نمونه کار سقف کاذب کناف می باشد که در سقف کاذب باکس از شلنگی نور مخفی (ریسه رنگی) استفاده شده است ، ابتدا نقشه محیط تهیه شده ، سپس طرح سقف کاذب کناف را با نرم افزار اتوکد طراحی نموده و پس از تایید اولیه در صورت درخواست مشتری سقف کاذب را به صورت سه بعدی ترسیم می شود و پس از تایید نهایی به صورت اجرایی در می آید.

سقف کناف ceiling-2
سقف کاذب کناف knauf-3
نورمخفی کناف knauf-1
نورمخفی و سقف کاذب light ceiling
سقف کاذب پذیرایی knauf-01
سقف کاذب دکوراتیو

مشاهده نظرات (10)

  • با سلام
    من ميخوام دور سقف حال پذيراي را با كناف نور مخفي و هالوزن بزم 35 متر بطول هستش اگه امكان داره قيمت تمام شده با نصب را برام ايمل كنيد ممنون ميشم با تشكر.

  • سلام
    و خدا قوت به خاطر زحمت فراوانی که برای این سایت و بهتره بگم برای افرادی مثل ما انجام دادید واقعا مطالب و توضیحاتی که میدید همراه عکس خیلی مفید و اموزندست ازتون خیلی ممنون و امیدوارم که دوباره با ایده های نو و جدیدتون بتونید راه پیشرفت را باز کنید
    بازهم خدا قوت

  • سلام
    ارتفاع سقف منزل ما 2.80 است و فاصله لبه پنجره ها با سقف حدود 30 سانت است. آیا میشه روی این سقف کناف کار کرد و نور مخفی گذاشت. یک نور مخفی ساده؟ میشه راهنمایی کنید؟

  • سلام من خودم نصاب کناف هستم . طرههای جالبی دارید. در صورت تمایل اماده همکاری با شما هستم . با تشکر از تبریز. تلفن.09362832503

پست های مرتبط