X

نحوه تغییر دکوراسیون

اگر خانه ای قدیمی دارید دیگر وقت آن رسیده است که بخواهید دکوراسیون آن را تغییر دهید .

امروزه تغییر دکوراسیون فکر بسیاری از افراد را به خود مشغول ساخته است چرا که نمی دانند باید از کجا آغاز کنند ؟ و گاهی هم نگران بودجه برای این تغییر هستند .

برای تغییر دکوراسیون باید یک طرح خوب داشت . اگر ایده ای دارید کارتان را اغاز کنید .

برای تغییر دادن دکوراسیون ابتدا باید سبک کار را در نظر بگیرید . این که آیا دوست دارید که دکوراسیون جدیدی را درست کنید یا خیر؟ دوست دارید دکورتان از چه جنسی باشد مدرن یا کلاسیک ؟

بعد از این که سبک کارتان مشخص شد باید به دنبال ایده باشید . اگر خانه تان به صورت ویلایی است به دنبال چیزهای خاصی بگردید . برای مثال رو تختی ، تابلو ، فرش و …

با خرید مجلات دکوراسیون و سقف کاذب هم می توانید ایده مورد نظرتان را بیابید . با انتخاب کردن یک طرح خاص می توانید مسیرتان را تعیین کنید .

از وسایل تان دوباره استفاده کنید .

به وسایل قدیمی تان نگاهی بیندازید و ببینید از کدامیک از آن ها می توان دوباره استفاده کرد . برای مثال می توانید پرده های تان را رنگ کنید و یا قاب یک عکس را با قاب جدید عوض کنید و دوباره از آن استفاده نمایید .

آن چه که در تغییر دکوراسیون دارای اهمیت می باشد نور پردازی است . شما می توانید با استفاده از یک نور مناسب حال و هوای خانه تان را به طور کامل تغییر دهید . اگر در جایی نور کافی نیست می توانید توسط چراغ آن نور را جبران کنید . برای کنترل نور می توانید از تنظیم کننده ها کمک بگیرید .

برای گوشه ها وسایل و چیزهایی که مورد علاقه تان می باشد را قرار دهید .

مشاهده نظرات (1)

  • ممنون از مطلب مفیدی که در سایتتون قرار دادین. استفاده از نکاتی که نوشتین، میتونه خیلی بهمون کمک کنه. اعتقادم اینه که باید از سایت هایی که محتواهای خوب دارن، حمایت بشه. من صاحب سایت برچسب هستم. در صورت تمایل می تونیم در زمینه رپورتاژ رایگان با هم تعامل داشته باشیم؟

پست های مرتبط